Vedúci vydania Hospodárskych novín

06.04.2018

Vedúci vydania Hospodárskych novín

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

NÁPADY - FEEDBACK - ĽUDSKOSŤ - PROFESIONALITA - TOP - ROZVOJ.
Ak sa s týmito slovami dokonale stotožňujete, ste na dobrej ceste patriť k nám :) Do nášho tímu hľadáme niekoho, ako sme my. Hľadáme kandidáta otvoreného voči novým skúsenostiam, zvedavého, tvorivého, komunikatívneho, empatického, ambiciózneho a vnímavého. Niekoho, s kým bude naša spoločná práca radostná, efektívna a vzájomne obohacujúca. Nemusí byť super senior vo svojom odbore, ale super alebo senior byť môže. Bavia Vás médiá? Sme najväčšie ekonomické vydavateľstvo. Do nášho portfólia titulov patria napr. Hospodárske noviny, Stratégie, RUNGO, EVITA, atď. Nižšie nájdete náplň práce a požiadavky. Ak Vás to oslovilo, neváhajte a napíšte nám! V médiách sa nudiť nebudete. :)

Náplň práce:
- zodpovedanie za dennú výrobu Hospodárskych novín;
- príprava plánov, komunikácia s inzerciou, marketingom, distribúciou;
- koordinácia práce s tlačiarňou, zadávanie printového vydania HN do tlače.

Ide o office prácu v Bratislave. Sme partička približne 130-tich skvelých kolegov.
 
Zamestnanecké výhody, benefity
Všetky pracovné pozície sú pre nás rovnako dôležité uvedomujúc si silu kolektívu. Naši zamestnanci majú u nás možnosť kariérneho rastu a odborného vzdelávania. Prácou v našej spoločnosti získate možnosť pracovať so skvelými a motivovanými ľuďmi v priateľskej atmosfére. Naša neformálna firemná kultúra vytvára predpoklad pre pestovanie pracovných vzťahov a umožňuje sa nám stretávať na rôznych spoločných akciách a podujatiach aj mimo pracovného času.

Ponúkame Vám zaujímavé nefinančné benefity, ako:
- ovocný deň 1x do týždňa;
- priestor na sebarozvoj (Nie je dôležité len to, čo viete, ale aj to, čo vedieť chcete!). U nás na pravidelnej báze: knihy, interné vzdelávanie a iné;
- firemné teambuildingové aktivity (športový deň, vianočný večierok a.i.);
- firemné raňajky.

Poskytujeme ďalší balík firemných benefitov:
- Príspevok spoločnosti na dôchodkové sporenie;
- program "nájdi svojho kolegu";
- sickday;
- jazykové vzdelávanie hradené zamestnávateľom;
- služobný mobilný telefón;
- a odborné školenia a osobnostný rozvoj;
- ... a mnoho ďalších benefitov. :-)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

žurnalistika, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od kandidáta očakávame 
- komunikatívnosť, systematickosť, organizačné schopnosti;
- vysoká úroveň slovenskej gramatiky a štylistiky;
- ovládanie prostredia web admin rozhraní výhodou;
- prax v médiách výhodou;
- všeobecný prehľad;
- vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v písomnom i ústnom prejave;
- kreativita;
- samostatne, rýchlo a flexibilne reagovať na zmeny alebo neplánované požiadavky;
- logické myslenie vďaka čomu si viete prácu zefektívniť.

Informácie o výberovom konaní

Ak je toto pravé orechové pre Vás, tešíme sa na Vaše CV. Veríme, že sa vidíme. :)
V prípade veľkého záujmu zo strany uchádzačov, bohužiaľ nebude možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho rozhovoru.

Vaše životopisy posielajte na adresu cv@mafraslovakia.sk.