Stratégie.sk sú najnavštevovanejší web o médiách a marketingu
V októbri sa strategie.sk stali najnavštevovanejším webom o marketingu a médiách. V tomto roku mu pozícia jednotky patrila až v 7 z 10 mesiacov.
Za mesiac október web strategie.sk navštívilo viac ako 112-tisíc reálnych používateľov na desktopových zariadeniach. Na mobiloch sa na Strategie na webe pripojilo takmer 32 800 ľudí.
Počas tohto mesiaca urobili používatelia na webe takmer 375-tisíc klikov. Medzi najklikanejšie články patrili napríklad kampaň Lidlu či test mobilných operátorov.
"Stratégie nám robia radosť a budem sa im venovať ešte viac - v najbližších mesiacoch ich čaká redizajn," hovorí o plánoch s webom riaditeľka digitálnych médií Andrea Szőcsová.
„Ambíciou webu stratégie.sk je prinášať aktuálne a relevantné informácie zo sveta médií a marketingu. Naším cieľom je držať sa na špičke aj naďalej a byť najrelevantnejším hráčom na trhu,“ tvrdí šéfredaktor online projektov vydavateľstva Mafra Slovakia Ladislav Kováč. Podľa jeho slov sa plánuje aj silnejšie prepojenie značky s profesionálmi z mediálnej a reklamnej brandže. Podrobnosti zatiaľ nechcel konkretizovať.
Túto ambíciu potvrdzujú aj dáta od začiatku tohto roka. Počas neho obsadili strategie.sk prvé miesto v návštevnosti 7-krát z desiatich prípadov. Trikrát sa to podarilo webu medialne.sk.
V rebríčku top webov o médiách a marketingu v októbri nasledovalo Mediálne.sk s takmer 97-tisíc reálnymi používateľmi na desktopových zariadeniach a na treťom mieste bol web omediách.com. Ten navštívilo cez desktopové zariadenia viac ako 57-tisíc reálnych používateľov.