Vydavateľstvo MAFRA Slovakia redizajnovalo svoju vlajkovú loď HNonline.sk
Chce tým podporiť dobré výsledky redakcie aj inzercie. Web za január čítalo takmer 900 tisíc ľudí.
Nové HNonline.sk je postavené na najnovších technológiách a zvýši zážitok z čítania návštevníkom na všetkých platformách: mobile, tablete i na desktopoch. Zjednodušený dizajn pomáha zrýchlenému načítaniu stránky a vylepší sa aj sledovanie aktuálnych tém. Práve poslednú menovanú zmenu si budú môcť čitatelia naplno všimnúť počas blížiacich sa volieb.
Vydavateľstvo v posledných týždňoch výrazne posilnilo video obsah. Prináša pravidelne priame prenosy z aktuálneho diania a desiatky diskusií v novovytvorenom štúdiu. Práve na video bolo pri redizajne HNonline.sk kladený dôraz.
„Snažili sme sa o čistý a prehľadný dizajn. Veľkou zmenou prešla HNtelevízia. Zjednodušili sme jej štruktúru a odráža smer, ktorými idú internetové televízie vo svete. Veríme, že zmenu okrem našich čitateľov ocenia aj inzerenti,” vyhlásila riaditeľka digitálnych médií Andrea Szőcsová.
Zmenu grafiky aj systému pripravovalo vydavateľstvo v spolupráci s renomovanou spoločnosťou eFabrica, ktorá už pracovala na podobných projektoch pre iné veľké mediálne domy. Projektovo zastrešoval redizajn za vydavateľstvo David Csino.
„Digitál je pre nás rovnako dôležitý ako papier a chceme ho rozvíjať. Preto do oboch produktov investujeme a chceme udávať trendy. Redizajn HNonline.sk je jedným z kľúčových internetových projektov pre tento rok,” vysvetlil výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík.
Mafra Slovakia bude do nového dizajnu postupne preklápať aj ďalšie internetové projekty ako napríklad Stratégie.sk. Zmenou prejde v roku 2016 aj predplatiteľský systém HNkonto.
HNonline.sk je spravodajský portál Hospodárskych novín, ktorý stále medziročne rastie o desiatky percent v návštevnosti. Za január dosiahol portál historický rekord: 894 tisíc unikátnych čitateľov a viac ako 15 miliónov zobrazených stránok. Vydavateľstvo Mafra Slovakia má spolu viac ako milión unikátnych čitateľov.
MAFRA Slovakia vydáva Hospodárske noviny, ženský mesačník Evita a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje podujatia pre odbornú verejnosť. Vydavateľstvo pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992. K 1.1.2015 zmenilo názov z ECOPRESS, a.s. na MAFRA Slovakia, a.s..