MAFRA Slovakia mení šéfa digitálnych médií. Bude ním David Csino
Mení Andreu Szőcsovú, ktorá odchádza na vlastnú žiadosť. A. Szőcsová, pôsobila v MAFRE na pozícii riaditeľky digitálnych médií. Tejto funkcie sa od 1. septembra zhostí David Csino, ktorý prichádza z interného prostredia vydavateľstva. Projektovo zastrešoval redizajn HNonline.sk, ako aj HN televíziu.
„Rád by som sa poďakoval Andrei za spoluprácu,“ povedal výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia Vladimír Mužík. „Spolu s ňou sa nám podarilo rozbehnúť výnimočný projekt - HN televíziu, ako aj výrazne zvýšiť návštevnosť našej domovskej stránky Hnonline.sk. Jej rozhodnutie nás mrzí. Na druhej strane verím, že David Csino, v ktorom vidím veľký potenciál, sa funkcie zhostí rovnako dobre ako jeho predchodkyňa.“
„Vo vydavateľstve som strávila osem výborných rokov, stretla podnetných ľudí a veľa sa naučila,“ hovorí Andrea Szőcsová. „Novinám i webu, vrátane HN televízie, želám len to najlepšie. Ja som si nateraz vybrala zmenu a uprednostnila oddych. Ďakujem však za dôveru a príležitosť, ktorú som dostala.“
Pozícia riaditeľ digitálnych médií vo vydavateľstve MAFRA Slovakia spadá priamo pod výkonného riaditeľa Vladimíra Mužíka. David Csino bude v novej pozícii reportovať šéfovi vydavateľstva.
HNonline.sk je vlajkový spravodajský web vydavateľstva MAFRA Slovakia. Rekordy v návštevnosti zaznamenalo Hnonline.sk v marci tohto roku - dosiahol viac ako 980-tisíc RU, čím vykázal medziročný rast oproti rovnakému obdobiu minulého roka o 44 percent. Rekordná bola v tom období aj HN televízia, internetová televízia vydavateľstva MAFRA Slovakia. Tá od spustenia v máji minulého roka prekonala hranicu milióna zobrazení stránok, na ktorých sa prehrávajú internetové videá. Zaznamenala aj najviac RU vo svojej takmer ročnej histórii. V tomto období prekonali všetky weby vydavateľského domu MAFRA Slovakia jeden milión RU (1 139 472, +36 % medziročne) a dosiahli takmer 20 miliónov zobrazení stránok (19 907 268, +18 % oproti marcu 2015) podľa merania v AIM monitor.