MAFRA Slovakia mení šéfa digitálnych médií. Bude ním David Csino

18.08.2016

MAFRA Slovakia mení šéfa digitálnych médií. Bude ním David Csino

Mení Andreu Szőcsovú, ktorá odchádza na vlastnú žiadosť. A. Szőcsová, pôsobila v MAFRE na pozícii riaditeľky digitálnych médií. Tejto funkcie sa od 1. septembra zhostí David Csino, ktorý prichádza z interného prostredia vydavateľstva. Projektovo zastrešoval redizajn HNonline.sk, ako aj HN televíziu.

Rád by som sa poďakoval Andrei za spoluprácu,“ povedal výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia Vladimír Mužík. „Spolu s ňou sa nám podarilo rozbehnúť výnimočný projekt -  HN televíziu, ako aj výrazne zvýšiť návštevnosť našej domovskej stránky Hnonline.sk. Jej rozhodnutie nás mrzí. Na druhej strane verím, že David Csino, v ktorom vidím veľký potenciál, sa funkcie zhostí rovnako dobre ako jeho predchodkyňa.“

Vo vydavateľstve som strávila osem výborných rokov, stretla podnetných ľudí a veľa sa naučila,“ hovorí Andrea Szőcsová. „Novinám i webu, vrátane HN televízie, želám len to najlepšie. Ja som si nateraz vybrala zmenu a uprednostnila oddych. Ďakujem však za dôveru a príležitosť, ktorú som dostala.“  

Pozícia riaditeľ digitálnych médií vo vydavateľstve MAFRA Slovakia spadá priamo pod výkonného riaditeľa Vladimíra Mužíka. David Csino bude v novej pozícii reportovať šéfovi vydavateľstva.

HNonline.sk je vlajkový spravodajský web vydavateľstva MAFRA Slovakia. Rekordy v návštevnosti zaznamenalo Hnonline.sk v marci tohto roku  - dosiahol viac ako 980-tisíc RU, čím vykázal medziročný rast oproti rovnakému obdobiu minulého roka o 44 percent. Rekordná bola v tom období aj HN televízia, internetová televízia vydavateľstva MAFRA Slovakia. Tá od spustenia v máji minulého roka prekonala hranicu milióna zobrazení stránok, na ktorých sa prehrávajú internetové videá. Zaznamenala aj najviac RU vo svojej takmer ročnej histórii. V tomto období prekonali všetky weby vydavateľského domu MAFRA Slovakia jeden milión RU (1 139 472, +36 % medziročne) a dosiahli takmer 20 miliónov zobrazení stránok (19 907 268, +18 % oproti marcu 2015) podľa merania v AIM monitor.