EUROTELEVÍZIA ako jednotka na trhu!

12.02.2020

EUROTELEVÍZIA ako jednotka na trhu!

Týždenník Eurotelevízia uzavrel minulý rok s najlepším predajom. Vianočné číslo si kúpilo viac ako 160 000 čitateľov, čím časopis dosiahol nielen svoj najlepší predaj, ale podarilo sa mu pokoriť aj predaje svojej konkurencie. Eurotelevízia sa vďaka tomu v decembri 2019 stala jednotkou na trhu v kategórii celoštátnych týždenníkov s priemerným predajom viac ako 100 000 kusov.

Od konca roku 2018 vychádza tento týždenník vo vydavateľskej skupine MAFRA Slovakia. „Eurotelevízia je silný brand, ktorý svoju líderskú pozíciu medzi programovými týždenníkmi na trhu deklaruje už takmer 55 rokov, napriek tomu, že žijeme v online dobe, kde si bezproblémovo za pár sekúnd pozriete program na celý týždeň. Veľmi príjemne nás prekvapilo, že sme sa stali najpredávanejším týždenníkom na Slovensku. Je to dôkaz toho, že keď sa veci robia poriadne, tak to funguje,“ hovorí Ivan Netík, marketingový riaditeľ vydavateľstva.

Ako najstarší programový týždenník vychádza Eurotelevízia od roku 1965, keď ju čitatelia poznali ešte pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991. Čomu podľa šéfredaktorky Evy Vargovej  časopis vďačí za svoju popularitu aj po toľkých rokoch?

„Eurotelevízia je na trhu už desiatky rokov, to je tradícia, na ktorej staviame, a vianočné dvojčíslo má pre čitateľov osobitné miesto. Sme nenápadnou, ale dôležitou súčasťou ich sviatočnej atmosféry.“

Vo vydavateľskom dome MAFRA Slovakia vychádza aj ďalší úspešný programový titul, ktorým je dvojtýždenník TV MAX, ktorý za rok 2019 dosiahol priemerný predaj 141 975 kusov, vďaka čomu bol priemerne najpredávanejším titulom na Slovensku.