ECOPRESS sa premenuje na Mafra Slovakia
ECOPRESS a.s., vydavateľ Hospodárskych novín a ďalších titulov odbornej tlače sa od 1. januára 2015 premenuje. Nový názov spoločnosti bude Mafra Slovakia, a.s.. Cieľom premenovania je priblížiť sa českej materskej spoločnosti, mediálnej skupine Mafra.
„Nový názov je logickým pokračovaním začleňovania vydavateľstva do skupiny Mafra,“ povedal výkonný riaditeľ ECOPRESS a.s. Vladimír Mužík. „Ako členovia mediálneho holdingu chceme byť aj takto bližšie k materskej spoločnosti. Spoločné meno nám pomôže dosiahnuť lepšie synergie, najmä v obchodných záležitostiach.“ dodal.
Okrem rebrandingu upravila spoločnosť aj organizačnú štruktúru. Do novej funkcie Riaditeľa pre obsah (Chief Content Officer) vymenovala Ivana Hamšíka, doterajšieho riaditeľa digitálnych médií vydavateľstva. Hamšík je v novej pozícii nadriadený všetkým šéfredaktorom titulov.
„Ivan Hamšík má dlhoročné skúsenosti z printu aj online, ktoré bude môcť v novej pozícii efektívne zužitkovať pre všetky tituly, ktoré vydávame,“ spresnil Vladimír Mužík.
Ivan Hamšík dva roky viedol ako šéfredaktor časopis Reflex a pôsobil tiež vo vydavateľstve Mafra ako zástupca šéfredaktora v denníku MF DNES. Pred príchodom do vydavateľstva ECOPRESS bol v českom vydavateľstve Ringier Axel Springer CZ riaditeľom všetkých online titulov tamojšieho vydavateľstva.